pátek 20. července 2012

Voriki

Aby jste mi neříkali Too Elektřiny tak se přejmenuji na Voriki.

23 komentářů:

  1. Ritok, neber to ako urážku...nieje náhodov Voriki žena?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím že není...

      Vymazat
    2. http://cs.wikipedia.org/wiki/Bionicle tam píšou že je to muž...

      Vymazat
  2. Počkat, Voriki je vlastně fotomontáž, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn...je to výtvor a podobne ako Toa Nidhiki aj jeho dali do histórie. Ale v článku o živloch píšu, že matorani vody a blesku sú ženy...nwm

      Vymazat
    2. Tak já už nevím co... Žárovko se mi nelíbí, Ritok taky ne, a když jsem se chtěl přejmenovat tak Retro řekl že když už tak jen na Voriki... Já vám fakt nevím co mám dělat... :(

      Vymazat
    3. Mne sa Ritok páči...je to také originálne

      Vymazat
    4. Jo, ale Tigi mě sral s tím "Riť tok"

      Vymazat
    5. Víš co? Vrátím se ke starému blogu. Vymažu všechny články a začnu nanovo. A to Ritok son of Voriki je dobrý nápad...

      Vymazat
    6. Pokračuj radšej na tomto...

      Vymazat
    7. Ne, starý byl, je a bude klasika....

      Vymazat
  3. Ale ak chceš, ponechaj Vorikiho. Nechcem za teba rozhodovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ty mi klidně rozhoduj :) . Takže závěr - příští týden se vrátím ke starému blogu!!!

      Vymazat
    2. Ale mal by si začať so story...to spore story vyzerá na celkom dobrý nápad.

      Vymazat
    3. A ak by nex vystrkoval rohy, len mi povedz...ja mu poviem na rozum XD

      Vymazat
    4. Jo, to bude na tom starém.

      Vymazat
    5. Ak by si potreboval pomoc, napíš mi na blog ok?

      Vymazat
  4. NEMAŽ TY ČLÁNKY NA STARÉM BLOGU!!!!!!!!!!! tady je to pěkné a já ti říkám Toa Elektřiny!
    :)

    OdpovědětVymazat