pondělí 23. července 2012

Kdo?

Kdo sakra koupil tu aukci? Na Aukru se prodávali toa metru a já je chtěl koupit a teď zjistím že je někdo koupil! To naštve! Byl to někdo z vás?

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Neva. Doufám, že to dáš aspoň do story. Koupím něco jiného.

      Vymazat
  2. já to nebyl ani nevím o stránce Aukro!

    OdpovědětVymazat
  3. skus se podívat na stránku: ebay! je to skvělá stránka na kupování bio! já si tam obědnal Kurahka za 20 dollarů i s poštovnym Z AMERIKY!!! a to je dobrá cena :) víděl jsem tam i Toa Mata :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já na Aukru našel výhodný inzerát a s poštovným dostanu Červeného a červeného rakshi, Vakamu, černého Vhakiho a krabici s malými dílky za 120 Kč!

      Vymazat
    2. Kč, ne euro... 20 Kč je jeden dolar a ani ne jedno euro.

      Vymazat