úterý 24. července 2012

SPORE

Takže, došel jsem k názoru, že udělám blog jen o spore. Jediná bio/HF věc bude Spore Store. Máte někdo nějaký problém? Pokud ano tak si ho strčte vy víte kam. Bude mi sem někdo chodit? Doufám že ano. Bye.



Spore Ritok.

27 komentářů:

  1. Já sem budu chodit :D a zapojíš se s bio aspon do nějakých soutěží?

    OdpovědětVymazat
  2. J myslel jsem, že tě bio omrzeli. Částečně tě chápu, Spore je nejlepší hra, co jsem kdy hrál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi asi nehrál Portal, nebo Witchera. :-D

      Vymazat
    2. Podle mě je nejlepší SPORE. Podle mě. Je to dobrá hra pro lidi, jako já, pro zvídavé fanoušky vesmíru.

      Vymazat
  3. hm... ritok bol taky maly, ziarovka bol vyspelejsi a voriki je upnly muz! :D ty sa nam menis pred ocami :D
    ako uznas za vhodne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hele nevíš o nějakých dobrých spore módech? Já mam jen patche 1.5, robotický části a Platinumspore.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je nestahuju... A na vánoce dostanu Creepy and Cute! Už mám GA, tak se těším.

      Vymazat
    2. já dostanu na vánoce Voporaka :D mam si koupit Creepy and Cute nebo GA?

      Vymazat
    3. Je léto na plný pecky a vy řešíte Vánoce?

      Vymazat
    4. 1. GA
      2. Mo a co? Jsi naštvaný že jsem začal blogovat o spore? Budu dělat to co mě baví!

      Plný pecky jsou deště?

      Vymazat
    5. U vás prší taky? :D zkusim TESCO jestli budou mít ten GA.

      Vymazat
    6. Když nebude tak zkus nějaký e- shop...

      Vymazat
    7. e-shopy jsem zkoušel a mají to tam nejlevněji za 370kč, ale s poštovným 150kč a 500kč se mi moc nechce dát za hru...

      Vymazat
    8. Ale v obchodě to asi nenajdeš. Já osobně to mám z E- shopu.

      Vymazat
    9. Nejsem vůbec naštvaný. Měl bych? Jen mě to překvapuje, že řešíte Vánoce když jsou až za pět měsíců. A nemusíš se hned vztekat Ritoku. Pokud u tebe prší, tak se neboj za chvilku to zmizí.

      Vymazat
  5. inak voriki!
    hmm... Ritok: bol super bloger, v pohode chalan
    Toa Elektriny: to isté ako ritok
    Toa Voriki: Začala s tebou trepať puberta, čo? :? :? :?

    inak spore je fain a dúfam že "Spore Ritok" bude rovnaký ako pôvodný Ritok :(




    ...sauwen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co? :D Já jsem si jen začal dělat blog o spore. Spore mě totiž baví.

      Vymazat
    2. tvl ja myslim tvoje chovanie

      Vymazat