středa 1. srpna 2012

No jak chcete...



Konec
1. S Tigim mě to fakt nebaví. Takhle se budeme hádat do nekonečna. A po "komentářové válce" zase za všechno můžu já, že? Beru že můžu za první konec Gelu-Nuie. Ale můžu za všechno ostatní? S tigim jsme jako Voldemord a Potter. "Ani jeden nemůže žít, pokud druhý zůstává živ...". Tak to je....
2. Mám hodně nepřátel. Sice mám přátele (Stroivan, Foxi, Kurhak XL a Šavle (možná ještě Grehon)), ale nepřátel (Tigi, Fire-Furno (ten dříve, s ním je to už trochu lepší), Komikscici, někdy Retro-Toa, Jeff, Pankoo a další..)  je taky hodně...
3. Stroivan je můj vzor. Snažím se jít v jeho stopách. Ať se snažím jakkoli tak šlápnu vždy vedle. Chci být jednou tak dobrý jako on, ale vůbec se mi to nedaří. On byl moje motivace proč blogovat. Chtěl jsem být dobrý jako on. Toho nedosáhnu. Vidím to na sobě. Mám úplně jinou povahu než on... Ví kdy se zasmát a kdy se nesmát... Já to mám téměř naopak... Pro většinu blogerů jsem já ten padouch. A ty si pro ně bůh.... Omlouvám se. Ale když to tak vidím, nemám už důvod ani motivaci blogovat. Teď jen demotivaci..... 


Takže sbohem. Chybět vám nebudu. Nebudou tu hádky, tak kdo by si stěžoval? 

Loučí se s vámi ten největší debil na světě...


Menší video na rozloučenou



26 komentářů:

  1. cav debile inac koncim aj ja takze : potter is K.O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč proboha? Pokračuj, ty máš dobrý blog, já ne!

      Vymazat
  2. No, už vás téměř neberu vážně...

    OdpovědětVymazat
  3. A teď opravdu.....

    jestli si myslíš že něco vyřešíš když skončíš, můžeš mít pravdu a nebo ani nemusíš. A i kdybys ji měl, dřív nebo pozděj tady hádky začnou na novo.
    Kdesi sem taky čet, že blog je tvuj jedinej smysl života. KRAVINA !!! Jo, taky mě občas napadaj takový myšlenky, ale nemyslíš že je smutný že bys měl smysl života v paměti počítače ???
    A pokud to tak opravdu bereš, tak končit nemusíš. Řekni: Kdoti (kromě nexe :D) nadává do debilů ?? Kdo ?? Pokud to neni celej blog.cz, může ti to bejt jedno. A já si myslim že i kdyby nikdo, tak Stroivan ti nadávat nebude. Dokud tady máš jedinýho přítele, nejsi profailenej !! Psal si, že máš profailenej život. Nemáš vůbec žádné přátele ?? Pokud nemáš, ano, máš profailenej život. Jenže tomu nevěřim. Ze všech lidí co znáš se najde alespoň 1 člověk kterej tě urážet nebude.
    A kdyby si byl jako já......což do jisté míry si.......no, radši nic. O sobě povídat nebudu.

    A na závěr: Pokud tohle všechno co sem ti napsal hodíš za hlavu a ani se nad tim nezamyslíš: Myslíš si že je tak lehké končit s blogem ?? S blogem se skončí v pohodě jenom tehdy, když tě lego (nebo prostě věc o které blog je) nebaví. Jinak se ti lidi pořád vracej a já věřim, že i když třeba neblogujou, nebo ani nekomentujou, pořád jsou v duchu a nebo pře WWW :D :D s náma.

    Timhle se tě nesnažim překecat abys nekončil, i když amozřejmě z tvýho konce nadšenej nejsem. Snažim se ti jenom napsat jak to je.
    A pokud skončíš a ani se na nás nepodíváš, budeš zde v duchu pořád s námi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám doopravdové přátele! Nevíš jak se cítím. Lidi jako ty nenávidím. Mám dva kámoše. Ale asi 50 dalších lidí co znám jsou mí nepřátelé. Ty si nikdy nebyl outsider? Mám ho profailenej. Neznáš to, když ti někdo ničí smysl života. Vím že to myslíš dobře... Ale...

      Vymazat
    2. omg to si myslis vazne? to fakt chces, aby to takto skoncilo? boze ritok, ja nechapem. niekto na teba nieco povoie,a uz je tu koniec kvoli mne, geluovi , nexovi...
      stale som ta obranoval. odkedy ta poznam, stale v tebe vidim, ze sa snazis, nie si ako stroivan a to je dobre! podla mna vsade kde stupis tak tam nieco nechas! to nemalo byt vtipne...
      chces byt akop stroivan? hada sa stroivan? nie. nic proti nexovi ale skus si ho nevsimat, neodpovedat na jeho komenty, nic proste o nom nehovor a bude to. niecop tak ako ja s jayli ale ona je uplne ina kategoria...
      konci stroivan stale ked nieco zacne? nie! ty si zacal teraz so spore ahned chces skoncit? urobil niekedy stroivan nieco take? mozno, ze ano, ale unho to nieje zvycajne takze nwm... nechajme to tak. nevidim dovod preco by mal koncit nex aj ty. nech nekonci nikto. uz ma tie vase hady zacinaju srat a uz zacinam byt ako grehon kua! ale je to pravda...ajked gelu hovori, ze mame drzat spolu a na druhes strane nadava na mna, tak pls mne staci jedna taka osoba, nie viac. vy dvaja si dajte na dost dlhu dobu pokoj. koren problemu je v tom, ze nex povie nieco vtipne na teba a ty uz hned sa musis toho chytat. ked mne nieco povie gelu, ok, necham to tak, lebo viem, ze to tak nemysli a len ma zmenenu naladu.
      takze pocuvaj. Ritok, Vorili, žiarovka, je jedno ako sa volas, vrat sa k tvojej starej cinnosti vtedy, ked som ta zpoznal. a nekonci. nikto. Bionicle Forever. Foxi konci prednes.

      Vymazat
    3. fuha jake dlhe :D dufam, ze ta to presvedci, nikto nechce, aby si koncil.

      Vymazat
    4. Jo, jasně. Já povím něco vtipné a je to ještě horší. Na jaké si straně mi řekni?

      Vymazat
    5. na akej strane som? na strane blogerov. take vtipy na nejake osoby fakt nie su vtipne, mozno niekomu nie, no kto ma inu povahu tak sa mu to zda ponizujuce. a prave to iste robite aj ty aj nex. nema cenu hovorit aby si nekoncil. ak to fakt chces, ak si fakt, myslis, ze ta nemame radi, ak si fakt myslis, ze ta berieme ako outsidera, ze serieme na to co robis a ze nie sme radi, ze si medzi nami, tak kludne skonci. no najpr kym skoncis skoc na grehonov blog a skontaktuj sa so stroivanom. a potom si to premysli. viac k tomu nemam co povedat.

      Vymazat
    6. Já mám na Stroivana kontakt. Často se spolu bavíme. On mi na rozdíl od vás pomůže a řekne mi co a jak ve kterou chvíli. Buď se mi to zdá, ale asi je offline (posledních 19 hodin)... Kámo, já a nex jsme jako led a oheň, jako Jin a Jang. Jsme opaky. Nenávidíme se. Nenávist má přednost přede vším. Pokud jeden neskončí, tak to tu bude stejné. Chápeš to?! Já jsem led. Jsem slabší a mám méně příznivců než on. Ale jak led roztaje tak uhasí oheň. Takže tu buď oba dva nebudeme, nebo tu oba budeme...
      ps. Vím že to myslíš dobře

      Vymazat
  4. Zajímavé... Když skončí Gelu kvůli tomu že se mi nelíbí jeho výtvory, nikdo se nestará aby se vrátil, všichni mě chcou taky sesadit na kolena. Jak divné... Zatímco když já prožívám deně z Nexe stres, tak se o to nikdo nestará. Jak divné...

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím jestli se mám smát nebo brečet(nic ve zlém). Voriki, s tím koncem už hodně lidí sereš, ale teď ti něco řeknu od srdce. možná se ti zdá, že máš profailený život a možná je to i pravda, ale slunce se brzy vyjasní. Blog jak tvrdíš je tvůj smysl života, tvoje podstata. Pokud se vzdáš své podstaty, má smysl žít? Má smysl vzdát se věci, kterou máš rád kvůli ostatním lidem? Víš kolik z nás by takhle už skončilo s bionicli? Tak prosím tě nekonči, když tě to baví. Nex je jen jeden z mnoha lidí, které ještě potkáš a budou ti lézt krkem. Budou tu další a další a někteří budou silní a někteří slabí, ale hlavní je se nepoddat. Možná si led, ale co je pověstné o ledu? Led se zase obnoví. Tak se obnov a nezůstávej na zemi.
    PS: Nenávist nemá přednost přede vším. Dle mého názoru je láska daleko silnější než nenávist a my tě máme rádi(v tom mírném slova smyslu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Stoivan určitě není bůh. Je to jen dobrý přítel a ten se mnohdy cení víc než bůh. Víš já se nikdy nesnažil nikoho překonat. Nesnažil jsem někoho překonat. Nesnažil se být jako někdo. Snažil jsem se být sám sebou. Možná nejsem dokonalý ale jsem to já a já jsem za to rád, protože pokud někdy budu nejoblíbenější bloger, ale budu jako Stroivan, tak bych to nechtěl, protože bych to nebyl já. Jsme jedineční, tak proč to zapírat a snažit si hrát na někoho kým nejsme?

      Vymazat
    2. Já slovo láska nenávidím. Láska téměř nikdy neexistuje. Nenávist a touha po moci je ve všech. Všichni vlastně myslí jen na sebe. Když někomu pomáhají, dělají to pro svůj další zisk. To jsou mé zkušenosti. Neříkám nic o vás. Každý má touhu po moci trochu jinou. Já osobně moch chci. ALE obětavost mám taky. Když si z někoho vždy utahovali a mlátili atd. Já byl vždy první který si mezi ně stoupl a postavil se do toho. Ale to jsem dělal pro zisk. Využíval jsem možnosti, kdy nejsem jediný, který "někoho" nenávidí. Kdy se proti nim nepostavím sám. Kdy toho můžu využít k výhře. Každý to tak má, někdo méně, někdo víc. Já se snažím co nejvíce poslední dobou nepodléhat citům. Například teď jsem podlehl. Jak vidíš, city jsou nebezpečné.

      Vymazat
    3. Záleží jak s nimi naložíš. I když tak o tom uvažuji...proč ti to takhle vlastně vysvětluji? Nic ve zlém, ale je to jako kdyby slepý vysvětloval hluchému jaký je svět. Každý svět vidí jinak. Z tvých slov je jasně vidět, že svět považuješ za temné, bezcitné místo bez sebemenší krásy, duhy, světlé strany. Naopak já vidím svět hezký. Ano snažím se vidět i temnou stranu a možná jsem zaslepen tou světlou, ale proč si zatěžovat hlavu tou temnou stranou, když jí můžeme akceptovat. Voriki, ty jsi jedinečný. Pokud skončíš ty, všechno to co jsi kdy udělal, za co tě měli rádi bude zapomenuto. To nechceš doufám? Nevím co ještě říct. Každý má svoji cestu, svůj výběr. Ale je tahle cesta po které chceš kráčet?

      Vymazat
  6. Znaš ty co? Ja tu moj retardovaný koment nebudem kopírovať ked si končil ako ritok ale ked čítam tento článok a komenty, tak tá posledná veta ťa aj celkom vystihuje. necháp to zle ale nikto nieje na nikoho strane lebo žiadne niesu. TY tiež sa chováš ako keby si za nič nemohol. Ty si myslíš že nás (alebo skôr mňa lebo nemôžem hovorit za ostatnýh)zaujíma aký máš žívot? ako sa citiš skutočne? mňa zaujíma jedine to, ako sa správaš tu a ako žiješ TU! tváriš sa ako chúdatko a pritom je to aj tvoja vina, ty ches aby sme ta prehovárali abo čo? prečo si nedal iba obycajný jednoduchý článko? hmmm? zaujímavé je že pri každej vašej hádke padlo milión xD alebo :D prečo myslíš? ty si si to len vzal velmi k srdcu, nex to takto nikdy neriešil ako ty, rozumieš čo tím chcem povedať? skrátka tu je zbytočné končiť ked nemáš ani riadny dvôvod a prestan sa obvinovať že každý má radšej nexa atd. z tohto článku naozaj nemôžem posúdiť či vôbec chcem aby si sa vrátil :?

    sauwen

    OdpovědětVymazat
  7. Já a bej tvůj nepřítel ? A kdo mi poradil program na videa ? Kdo mi vždycky poradil ? Nwm co ti cvaklo v hlavě ale když ti někdo nadává - IGNORUJ TO, Když o tobě někdo začne dávat hnusný a dráždivý články - IGNORUJ TO, Když ti dávaj Bany - IGNORUJ TO !
    Ty seš ty a ať si klidně učitelé povídaj že každý se dá nahradit. Ignoruj to, ani o tom nepřemjšli o tom. Jestli skončíš a budeš si říkat že tě někdo nahradí tak se pleteš. Přemejšli o tomhle všem.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem Furno Tigi víš ?

    OdpovědětVymazat
  9. proč všichmi bio blogeři končijou?proč? podle měs byl hodně dobrej bloger a chcu aby ses vrátil


    hewkii

    OdpovědětVymazat
  10. jo vratse prosím podle měs patřil mezi nej blogery ale jestli skončíš tak nebudeš nikdo.


    hewkii

    OdpovědětVymazat