středa 4. července 2012

Bionicle - Miserixova pomsta - úvod

Tu je úvod.

 To jsme my všichni.
 To jsou postavy,  za které nikdo nehraje.
 To je Grehon. Je to odborník ne brnění.
 Foxmer, silný odborník na zbraně.
 Šavle, Assassin, jeho pravé jméno je Gary Ultimate Runner (to jsem si vymyslel já). Je mistr na vraždy.
 Tiger-Nex, také assassin, je to bezcitný lovec.
 To je El Dorado. Umí všemožná kouzla a má (jako mark) rendgenové vidění.
 To je Kurhak, umí si v rukou udělat zbraně, je to silný master a v žilách mu koluje makutí krev.
 To jsem já, Mark Electric. Mám rendgenové vidění, noční vidění, má v ní připojení na internet *.
 To je syn Teridaxe Ecaf.
 To je Miserix.
 Tu má křídla.
 Hlava bez kapuce.
 Hlava s kapucí.
 To je Teridax.
Zezadu má taky trochu brnění.

*Je to něco jako iGoogle, jsou tam informace co se děje a můžou se tam dát různé aplikace. Proto jsou hrdinové pořád v obraze.

13 komentářů:

  1. Pokud nejste spokojeni zítra do dvanácti hodin mi zdělte problém a já ho zkusím vyřešit. Pokud se vám nelíbí Teridax, stačí říct.

    OdpovědětVymazat
  2. WOW :D,kto ty tu je bezcitny?xDDDDDDDDDDDDD ,podla mna su všetci ok,len keby mam viac take skryte assasinske zbrane ale to je detail na ktory sa mozes vysrat ak sa ti ho nechce spravit xDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Miserix je tak trocha hybrid, ale je super, dal by som mu na nohy aj ruky rovnake brnenie, ale celkovo sa podaril. Dakujem, ze vyzeram tak ako vyzeram, je to fakt super :) ibaze to torso by mohlo byt trocha viac vymakanejsie, takou tou vecickou co ma napr ten zlty zloduch 2.0 na sebe :D na nwm ako sa vola a ani ta cast, to je take ako..omg ja nwm mozno ze ty budes vediet :D
    vsetci su oka, ale podla mojho oka ten teri trocha...mohol by byt trocha viac tmavy, bez tych svetlych farieb, ale to je len moj odhad, pls neuraz sa

    P.S. toto to zabilo: To je Grehon. Je to odborník ne brnění. XDDDD my vieme, ze Grehon je odbornik a nie len take brnenie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D (A nepřipadal vám zabitej trochu i ten internet? :-D )

      Vymazat
  4. Foxi :DDD .. no coment :DD ... hele ale dobrý sice sem chtěl být víc zelenej ale takhle jak sem tak mi to vyhovuje :D :) jinak super výtvory :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem pěknej! a nesehnal bys hlavu ne zelenou ale černou? pokud neseženeš nevadí :) a ldyž jsem makuta jsem spojenec s nepřátelama? :O to by bylo cool! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn a si Makuta který byl přívrženec Miserixe, takže dobrý makuta.

      Vymazat
  6. hm, nešlo by u mě upravit hidden blade ??? jinak dobrý

    OdpovědětVymazat