čtvrtek 12. července 2012

Nové blogy

Mám dva nové blogy, budu rád když mi tam budete chodit.
toa-elektriny-diskuz.blogspot.cz - blog s diskusemi
toa-elektriny-spore.blogspot.cz - blog o spore
Děkuji předem.

8 komentářů:

  1. Ikdyž by se to mohlo jmenovat "Příšerka Elektřiny" :D

    OdpovědětVymazat
  2. já mám radši bio, zůstanu tady :)
    Makuta Teluris :)

    OdpovědětVymazat
  3. suhlasim s telom (telurisom) XD

    a v tych diskusiach, budeme moct kecat a hocicom? napr ked sa ma chces daco opytat tak ja ti odpisem a tak? napr teraz o mojich story ako ta mam postavit? :D to ja sa len tak pytam :D

    a mimochodom, vyzera to, ze ziarovka dospieva :D ty normalne podnikas v blogerstve :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, navštívily byste můj blog? Budu rád, jinak Toa-elektřiny, tento desing je bezva :D www.kennymcwolf.blogspot.com a Toa, neber to prosím jako reklamu <:( jen bych potřeboval trochu pozornost tak mi prosííím nedávej BAN <:( :D
    PŘEJU DOBRÝ BLOGOVÁNÍ

    Kenny

    OdpovědětVymazat