úterý 3. července 2012

Vítejte!

Vítejte na mém novém blogu! Možná jste mě znali jako Ritok. Ale teď nejsem ritok. Jsem Toa elektřiny! Za týden new story. Budou tu i recenze, fotky, atd. Doufám, že se vám můj blog bude líbit.

8 komentářů:

  1. uz podla toho zahlavia osm to poznal :) vysvetlis nam to?

    OdpovědětVymazat
  2. super že nekončíš, jen nechápu proč se jednoduše na blogu nepřejmenuješ a jedeš na tom starém... :O a jak se ten "toa elektřiny" jmenuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja vieeeeem :DDDDD
      pridam sa: som rad, ze nekoncis, ale si povedal ze uz blog o bio nebudes mat tak ako je mozne ze....? toto nechapem :D cely tento blog a tvoju taktiku :D

      Vymazat
    2. Já jsem ukládal moc velké fotky (google je automaticky na blog zmenšil, ale dá se kliknou a zvětší se) a zaplnilo se mi místo. Zmenšovat všechny ty fotky se mi nechtělo. Takže tak.

      Vymazat
  3. Super ... nový začátek je někdy potřeba :)

    OdpovědětVymazat