sobota 21. července 2012

Markova Show - 10. díl

 "Tady musíte zatlačit.
 A...
 Uvolní se to."
 "Robot Fangpyre je borec."
 "Otáčí tělem..."
 "A..."
 "Střílí!"
 "Letí..."
Příště: Ninjago 2012: 3/3

10 komentářů:

  1. Fíha...závidím ti...samozrejme že v dobrom...ale závidím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měl štěstí na tu loď osudu a colovo teréní auto... A Robot Fangpyre byl zdarma za koupi lega nad 700 Kč a nakreslení obrázku v TESCU :-D

      Vymazat
  2. Mám toa metru. Pořád ho chceš koupit?
    bionicleolovi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, chci! Který máš? Dej sem mail ať se na něm domluvíme.

      Vymazat
    2. já ti taky prodám toa metru. sic jenom dva, ale mám onewu. Koukni se ku mňa na blog a tam ti povím víc. jinak můj e-mail: MordredCZreal@seznam.cz klidně už piš

      Vymazat
  3. Tak se aspoň koukni na můj blog, jestli se ti tam nebude nějaký bionicle líbit. Prodávám totiž svoji sbírku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já totiž šetřím na toa Matru na aukru. I'm sory.

      Vymazat
  4. páni já ti závidím :D a ten ropot vypadá jako tyranosaurus rex :DDDDDDD

    OdpovědětVymazat