pátek 20. července 2012

Spore Store - new

Původně, když jsem se vrátil, chtěl jsem si s vámi zlepšit vztahy. To se mi bohužel ani za mák nepovedlo. Jen jste mi začali říkat žárovko... Nevím proč to bylo před dvěma - třemi roky lepší.... To nás bylo znatelně více, když měl jeden svůj názor tak kvůli tomu autor tolik nešílel.... Musíme si uvědomit že je nás málo a musíme držet při sobě. To mě přimělo k novému story. Bude na styl Spore GA. Vyberu si tři bioblogery kteří sem napíší nejlepší vizáž a charakter a ti budou se mnou v posádce. Zkusím, aby to bylo co nejlepší. Neberu prvního!!! Půjde o to, že si musíte napsat co nejlepší charakter. Já si vyberu. (Je to focené)
1. Jméno
2. Život (nezapomeňte, odehrává se to ve spore světě!!!)
3. Rasa (pokud nebude z original bionicle a nebudou to Hrubeši ze spore, tak napište podobu)
4. Hodnost (dobyvatel, diplomat, obchodník, dobrodruh atd.)

Můj
1. Mark Flames
2. Od mládí pozoroval hvězdy a chtěl je objevit. Podařilo se mu udělat konkurz a vzali ho jako kadeta na řízení vesmírné lodi. Stal se dobrým diplomatem a obchodníkem, teď shání jiné kapitány, aby mu pomohli najít všech 5 artefaktů pravdy.
3. Redon (redoni jsou malý, červení, zelení nebo modří humanoidi)
4. Diplomat, obchodník, objevitel


Pište, pište přátelé!

ps. Název Spore Store znamená "Spore obchod", ano, ale STORE se nazývají dohromady ty artefakty, jsou v jazyce Orox, který se těžko luští, vlastně Spore Kodex. To jsem si vymyslel já. 
pps. Budete z HF/Bionicle dílů.

16 komentářů:

  1. Tak pokud sis chtěl zlepšit vztah, tak jsi neměl hned na začátku říkat že jsi to ty. Sice nevím, jak by to pomohlo, ale aspoň bys zpřetrhal všechna pouta z Ritokem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foxmer mě poznal podle pozadí, tak jako... Místo abys napsal charakter píšeš hovadiny.... Já jsem je zpřetrhal, ale Foxmer, ty a Šavle je zase spojují a máte přesilu :(

      Vymazat
  2. 1. Hrub Šedý
    2. Pracoval v nižší řadě Hrubešů(nižší řada- Hrubeši bez robo částí), dokud jeho domovskou planetu nenapadli nepřátelé a nějaký maník ji nezničil bombou "Kámoš planety". Jemu se podařilo uprchnout na jedné ze záchranných lodí. Loď však utrpěla zásah, pilot se praštil hlavou o kormidlo a to ho omráčilo. Hrub se okamžitě ujal pilotování záchranné lodi, proletěl mezi rojícími se nepřátelskými plavidly a podařilo se mu zničit i 1 jejich menší křižník. Od té doby je z něj Hrubeš vyšší řady a hlásí se jako kapitán do této výpravy.
    3. Šedý Hrubeš
    4. Pilot, vědec, válečník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když by ti to nešlo složit, udělej mě klidně jako norm. Hrubeše

      Vymazat
  3. a Spore Store znamená Výtrusový obchod :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, spore neznamená úplně výtrus, to sice taky, ale je to tak označení pro ten kámen na začátku hry jak vletí do té atmosvéry.

      Vymazat
    2. j a Spore je výtrus jako to, čím se rozmnožují např. houby :D

      Vymazat
  4. asi před měsícem jsem někde četl, že někdo hrál vývojovou fázi a nějaká vesmírná loď mu tam hodila kámoše planety, a on se "zformoval" na buňku a zase odletěl v tom meteoritu na vedlejší planetu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si asi stáhnul z ulož.to.cz, tam je to zafyilený. Ale i v real hře je to teoreticky možné....

      Vymazat
    2. Jo, ale nikdo(kromě tebe, kdyby ses chtěl spřátelit s Hrubeši) by kámoše planety ve vesmírné fázi nedal. Ale už mi tam několikrát přiletěli Hrubeši nebo jiní mimozemšťani a brali příšerky a stromy.

      Vymazat
    3. Já se chtěl jednou spřátelit, zajímalo mě co se stane. Znepřátelil jsem si všechny ostatní. A pak jsem se měsíc bezúspěšně s**l abych je dobyl :-D

      (Máš SPORE GA? Je to extrémní vylepšení pro SPORE.)

      Vymazat
    4. Spore GA nemám, ale asi si koupím. A Hrubeši jsou podle mě nejlepší příšerka od Maxisu :D používáš nějaké módy?

      Vymazat
  5. 1) Zevan Drake Černý
    2) Narodil jsem se na planetě Luxran, která byla přelidněná a plná pochybných pirátských přístavů a individuum, takže se mi tam moc zůstat nechtělo. Proto jsem s ichtěl sestrojit Zevanoplán a odletět k Iberioncům. Musel jsem si ale vydělávat závody v terénních robotech a tak jsem jednoho dne odletěl. Planeta Iberion ale byla obsazena hrubeši a tak jsem se k nim dostal. Spřátelili se se mnou a koupili mi superraketu. Tou jsem odletěl na planetu Minecraft a těžil jsem diamanty. Po dlouhé době mě to přestalo bavit(spíš jsem už neměl kam diamanty dávat) a letěl jsem na Yavin 4. Tam jsem se stal učedníkem jednoho Groxe a ten ze mě udělal hyperpilota. A tak jsem se dostal k Toovi Elektřiny.
    3) démon s třemi rohy
    4) warrior a knight

    OdpovědětVymazat
  6. 1.) Kilix the Sin Eater
    2.) Pochádza zo vzdialenej planéty svetla, kde tamojšie bytosti dosiahli dokonalosti a sú veľmi vyspelé. Tieto bytosti ho vyslali aby skúmal iné planéty a ničil zlo, ktoré ich ohrozuje.
    3.) Niečo ako Nidhiki...ale modrej farby
    4.) diplomat

    OdpovědětVymazat