úterý 3. července 2012

Markova Show - 1.díl

To je má show. Ten v pozadí nejsem já. Já jsem jiný toa elektřiny. Mark Surge!
 "Jsem Mark Surge a zdravím vás! Říkají mi někdy lord of electric, nebo toa of electric!
 Naše show je zábavná a interaktivní! Budou tu různá témata!"
 "A teď budu prezentovat s pomocí Grehona svůj nový stroj!"
 (potichu) "Kulisáku, hoď mi ten Jat pack!"
 "A teď přivítejte Grehona!"
"Tak já ten jat pack zkusím."
 *oblékl si ho* "Jak se to ovládá?"
 "Myslí"
Gehon: "Jůů, když myslím že chci létat, jde to!" Mark (myslí si): "Já mu řekl že by u toho neměl mluvit, rozptyluje se tím... A asi..."
(myslí si) "spadne..."  "Au, moje hlava... Už s tebou nikdy nebudu spolupracovat, jdu se radši opít na nějakou pařbu!" (neuraž se, ale chtěl jsem aby ti to bylo podobné :D )
 "Tak to odprezentuju já."
 "Lítá to takto, nebo...
 Když se to tu tak připevní...
Takto."

Příště: Rozhovor s chovatelem vosích rahi Tiger-Nexem!
ps. Fakt tu nechci nikoho zesměšňovat, příště to bude lepší, promiň, Grehone.

13 komentářů:

  1. hehe pěkné! a jestli si někdy vybereš mě, pls at to je at po 14.červenci. a použij potom kurahka :) (jsem svědaví co budu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já dnes nafotil asi 7 nebo 8 dílů a Kurhaka? To je blogger? Nebo mám použít tebe jako kurhaka? Já ho nemám, budeš upgarde Radiak.

      Vymazat
    2. jo myslím mě jako kurahka. no dobře.hm jsem zvědaví jak budu vypadat...

      Vymazat
  2. husta show!!!teším sa na buduci diel xDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Grehon je borec :D
    TEším sa na další diel, chcem, aby bol vo štvrtok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, já je mám nastavené až do já nevím kdy...

      Vymazat
  4. Na to , že vidím tvuj blog poprvý v životě tak super :D :) jne tak dál a v pohodě ... mě to nevadí když si někdo do mě rejpne :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Blog, není špatný, sice bude trvat chvilku než si zvyknu na novou stránku, ale není špatná.

    OdpovědětVymazat