neděle 15. července 2012

Markova Show - 7. díl

"Zdravím u svátečního speciálu."
 Táta: "Dostaneš pár dárků, víš, jsou letní výprodeje, dohromady stáli jen 150."
 "Tak na"
 "Dík, ty jsem chtěl."
 "A tu helikoptéru jsem nechtěl, ale je hezká :-D"
 "Dostal jsem minifigurky....
 Minotaurus, dinosaurus, Sherlok Holmes a nějakej spáč.
 Helikoptéra s nějakým poldou. Co víc si přát?"
"Prostě sprostě kruté!" (ve skutečnosti jsem dostal předčasně na svátek Odměnu osudu)

Příště: Rozhovor s Telurisem

6 komentářů:

  1. Co víc bych si mohl přát? Jet někam o prázdninách. Zůstávat tady když tvoji přátelé si užívají letních prázdnin je nesnesitelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, já jel jen na tři dny do Kutné hory, zatímco všichni ostatní na týden až dva do chorvatska, egypta itálie a řecka...

      Vymazat
  2. žiarovka, teš sa, urobim na tvoj blog recku, tak sa snaž :)

    OdpovědětVymazat