úterý 10. července 2012

Naděje blesku - 1. díl - Báseň

 Tradak (ten větší): "Prospěl si. Nyní tě pasuji na toa nejnižší třídy."
 ...
 ...
 Najednou se tam objevily Makuti.
 "A sakra, Makuti!"
 Mark Vorik (já): "To ne! Vždyť je zahnal minulý toa elektřiny!"
 Tradak: "Tomu už je tisíc let, vrátily se."
Mark: "Ne!"
 Vzal meč a začal utíkat pryč chodbou.
 Vyběhl z chodby.
 Začal obcházet palác. Mark (v duchu): "Tajná místnost. Tam má Toa mé úrovně vstup zakázán. Ale když jde o život..."
 "Tady jsou ty schody."
O 5 minut později:
"Jsem tu. Počkat tu je nějaký papír."
 "To není možné!"
"Báseň bohů!" (už tišeji): "Sakra, je tu ozvěna, slyšeli mě tam dole, to je můj konec..."
 "Je tam napsané: Když Se Záře Dvou Měsíců Spojí,
             Dobro Ať Se Bojí.
             Temnota A Zlo Budou Vést,
             Ale Světlo Bude Zbraně Nést!
             Až udeří blesk a zahřmí hrom
             Spadne zla a temna strom."
 "Počkat, slyším kroky!"
Ezio: "Já jsem Retro-Toa a hlídám to tu. Mé pravé jméno je Ezio."
 "Já Mark. Víš o té básni?"
 "Vím, je to předpověď osudu."
 "Zhruba to znamená: Když jsou oba měsíce v úplňku, Zlo bude vysvobozeno. Budou bojovat lépe než Světlo a budou vyhrávat, ale světlo se nevzdá. Až se najde vyvolený blesku, tak zničí zlo. Tohle je napsáno 6 největšími bohy. Víš snad, které myslím.
 "A to bylo včera! A vím, Ezio."
 "Pozor, někdo sem jde!"
 Ezio: "To je temný assassin!"
"To on mi zabil učitele!" Mark se naštval a najednou se mu v ruce začal vytvářet blesk.
 A tím bleskem zabil Assassina.
 "To bylo dobrý! Ale to ještě neznamená že jsi vyvolený blesku. Ale můžu tě trénovat abys sis vylepšil schopnosti. Teď se chceš pomstít. Když máš chuť se pomstít jsi silnější."
 "Dobře, klidně hned zítra začneme."
"Beru."


Ps. První díl bude zítra aktualizován.

18 komentářů:

  1. Hele a taková otázka- T.A. ti objednávku neposlal?

    OdpovědětVymazat
  2. cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool

    OdpovědětVymazat
  3. wow to bolo usper! uz sa tesim na dalsich a dalsie diely, zatial je to dobre a oprav si svovo makuti, take neexistuje :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to že vůbec neprojevuji emoce?:-D Právě se našel vyvolený a já tam jenom postávám a říkám že to není tak jistý. Lidi, já nejsem morous! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No tak ty jsi starý a zkušený. Jsi jako Jedi. Ti taky nemají emoce a je to jejich výhoda. :-D

      Vymazat
    2. Je mi sotva 13 :-D A já se podléhám emocím furt! :-D

      Vymazat
    3. Příště to bude lepší ;-)

      Vymazat
  5. super mega díl
    hewkii

    OdpovědětVymazat