pátek 13. července 2012

Markova Show - 6. díl

 "Máme new studio B-) Dnes se budeme bavit o...
 Waspix
Pavoukovi
 A Creeperovi!"
 "Waspix je včela. Poletuje po lesích. Někdy je nebezpečná."
 "Pavouk si dělá pavučiny všude možně. A mě se povedlo koupit jen jednoho, kterému usekli 2 nohy."
 "Creepeři jsou zelené potvory."
 "A vybuchují."
 "Kurva! To studio stálo pět milionů!"
 "Každopádně se uvidíme příště.
Příště: Sváteční speciál


14 komentářů:

  1. ritok nechcem ta urazit ale tato show stoji za hovno!!!! fakt sorry ale je to par fotiek neni to ani vtipne ani zaujimave,najlepsia bola prva cast tam si sa ako tak snazil ale aj ta bola kratka,fakt ta nechcem urazit ale je tu dost co zlepsovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem Ritok! Tak mi neříkej nebo...

      Víte co? Tolika lidem se to nelíbí tak asi s tímto skončím, nebo rovnou s blogem, já jsem se s**l 2 hodiny s nastavením na celý červenec!

      Vymazat
    2. ps. Tak mám zvrácený smysl pro humor (nebo ho máš ty?). No a?

      Vymazat
  2. Tk se mu to jednou nebo dvakrát nepovedlo no... a nejsou to Nexove kecicky a určitě ani nemají být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale fakt. Tobě jde třeba něco jiného a on soudí to co ti nejde jako to, co jde jemu.

      Vymazat
  3. "blesku" nekonči! a s tímhle pokračuj!! je to cool a originální!
    jsi super i tahle show a to nemluvim o blogu!

    OdpovědětVymazat
  4. Nekonči, a pokud se chceš zbavit těch negativních komentů musíš se snažit zlepšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude tim že mezi ním a Nexem panovalo menší "nepřátelství"

      Vymazat
    2. Jo, mi s Nexem jsme od Nexova začátku rivalové. Vždy, když dostane Nex šanci, tak mě nějak ztrapní atd. Například když jsem řekl že se mi moc nelíbí Gelu-Nuiovi výtvory a on skončil, já se to snažil u všech vyžehlit, asi 100x jsem se omluvil, ale Nex toho využil a pořád do mě řval nadávky. S Gelu-Nuiem jsme se trochu usmířili. Ale Nex byl od té doby ještě výbušnější a pořád první, kdo na můj komentář odpoví, je Nex a ten tak, aby řekl něco "hodně vtipného" a pomluvil mě. To jsme my dva...

      Vymazat
  5. njn ale nejlepší bylo jak Bionicleolovi udělal článek "sranda z blogerů" a bylo tam 60 komentářů. Já si řikam- "tvl to je tu tolik lidí?" a asi 40 z těch komentářů bylo Ritok a Tiger-Nrx :D

    OdpovědětVymazat